برای روز جوان چه هدیایی به جوانان بدهیم؟

برای روز جوان چه هدیایی به جوانان بدهیم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

در تقویم ایران روزی به نام روز جوان وجود دارد که مصادف با ولادت فرزند بزرگوار امام حسین علیه السلام یعنی حضرت علی اکبر (ع) است. این روز برابر ۱۱ شعبان بوده است.

از جمله سنت‌های خوب در سرتاسر دنیا هدیه دادن است که مردم سعی می‌کنند در مناسبت‌ها به یکدیگر کادو بدهند. از آنجایی که در مورد روز جوان صحبت شد سعی می‌کنیم در ادامه چند پیشنهاد خوب برای هدیه روز جوان به شما ارائه دهیم.

هدایای مناسب پسران جوان

کوله پشتی مسافرتی

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد ��ناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد.

دفترچه یادداشت با جلد چرم

این یک کادوی تولد شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما خوشحال می‌شود در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه ای او را تشویق به نوشتن کنید.

کجت لیوان جادویی

خوردن قهوه و چایی هر روز صبح برای اکثر آقایان یک امر ضروری است. یک لیوان جادویی که با حرارت تغییر رنگ می‌دهد خوردن چایی و قهوه را لذت بخش تر می‌کند.بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسر های علاقه مند به چایی و قهوه باشد.

سرکلیدی

اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه ارزان اما به یاد ماندن هستید؛ یک سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن می‌تواند یک هدیه مناسب و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان باشد.

کیف لپ تاپ چرم

کیف لپ تاپ یک کادوی تولد مناسب برای آقایانی است که دائما با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایان است.

دستبند تناسب اندام

این یک هدیه تولد عالی برای همه پسرهایی است که به تناسب اندام خود اهمیت بالایی می‌دهند و به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستند.

کیف پول

کیف پول چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است.

هدفون بی سیم

موسیقی در بین همه مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین، هدفون هم درست مانند کیف پول، می تواند به عنوان یکی از کادوهای تولد خوب و مناسب برای پسران تلقی شود.

ساعت مچی

ساعت مچی یکی از کادوهای تولد رایج و البته لاکچری و گران‌بها برای همه‌ی مردم خصوصا آقایان است. با این کادو می‌توانید یاد خود را در طول روز در ذهن فرد گیرنده زنده نگه دارید چون با هر بار نگاه کردن به ساعت به یاد شما می‌افتد.

ست عطر و ادکلن مردانه

یک کادوی تولد عالی برای همه‌ی پسرها و در همه سنین عطر و ادکلن است. مطمئنا کسی در دنیا وجود ندارد که به ظاهرش اهمیت ندهد و دلش نخواهد همیشه بوی خوش بدهد.

 لباس

پسرها و آقایان معمولاً به اندازه خانم‌ها اهل خرید لباس برای خودشان نیستند؛ از این رو شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای پسر مورد نظرتان یک لباس جدید مثل یک تی شرت، سویی شرت، پیراهن، کفش و … را در نظر بگیرید. علاوه بر لباس به سراغ وسایل جانبی پسرانه نیز مثل دکمه سردست، ساعت، کمربند و … نیز می‌توانید بروید.

 میز لپ تاپ

حتما نباید هدیه‌ای که می‌گیرید سرگرم‌ کننده یا تزیینی باشد بعضی اوقات می‌توانید هدیه ای بگیرید که جنبه کاربردی داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید زیاد با لپ تاپ سر و کار دارد یک میز لپ تاپ می‌تواند کادوی خیلی خوبی برایش باشد.

گیتار

سازهای موسیقی جزء بهترین کادوهای تولدی است که می‌توانید برای هر پسری که به موسیقی علاقه مند است بخرید. اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید علاقه زیادی به یادگیری موسیقی دارد هدیه ای مثل گیتار می‌تواند برایش به عنوان یک انگیزه کامل برای یاد گیری موسیقی عمل کند. به جای گیتار هر ساز موسیقی دیگری را می‌توانید انتخاب کنید. گیتار را صرفاً به عنوان مثال ذکر کردیم.

 دستبند چرم

دستبند چرم از آن دسته زیورآلاتی  است که بیشتر پسران دوست دارند دستشان کنند زیرا هیچ وقت از مد نمی‌افتد و متناسب با هر تیپ و ظاهری است. با خرید چنین کادویی می‌توانید همیشه در یاد و خاطر فرد گیرنده باقی بمانید.

خودنویس

اگر پسر مورد نظر شما شاغل است و در طول روز زیاد مشغول نوشتن است و یا اینکه به نویسندگی علاقه مند است و اوقات فراقتش را با نوشتن پر می‌کند؛ پس خودکار جزء وسایلی است که زیاد با ان سر و کار دارد. بنابراین یک خودنویس زیبا با یک پیام حکاکی شده بر روی ان می‌تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه تولد برای او باشد.

عینک آفتابی

یک کادوی مناسب دیگر برای تولد پسرهای جوان عینک آفتابی است. خصوصاً اگر پسر مورد نظر شما زیاد به تیپ و ظاهر خود اهمیت می‌دهد و دوست دارد که همیشه شیک به نظر برسد پس این می‌تواند گزینه خیلی مناسبی برایتان باشد.

هدایای مناسب دختران جوان

زیورآلات | همه پسندترین کادو تولد برای دختر

یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین هدایایی که می‌توانید برای دختران جوان تهیه کنید، زیورآلات است. معمولا هر خانمی علاقه‌مندی‌های خاص خودش را دارد. عده‌ای عاشق گوشواره‌های مختلف هستند، عده‌ای عاشق انگشتر هستند و عده‌ای نیز ست‌های شیک و جذاب را می‌پسندند. پس برای خرید هدیه زیور آلات را مدنظر قرار دهید.

هدایای دست ساز | کادو ارزشمند

این روزها ارزشمندی زیادی برای اثرات دست ساز قائل هستیم. به همین جهت، هدایای دست سازی مثل کارهای چوبی، سفالی، نقاشی و دکوراتیو، از هدایای هیجان انگیز محسوب می‌شوند.

لباس

لوازم مصرفی مثل لباس، یکی از رایج‌ترین ایده‌های خرید هدیه است. معمولا خانم‌های جوان علاقه زیادی به پوشیدن لباس‌های مختلف دارند و هر تعداد ست و لباس مختلف داشته باشند، باز هم از دیدن لباس‌هایی که برایشان مناسب است، هیجان زده می‌شوند.

شمع سفارشی

عده زیادی از خانم‌ها عاشق شمع هستند. نور رمانتیک و زیبای شمع در شب‌های خاص و زمان‌های یوگا و مدیتیشن به فرد کمک می‌کند تا آرامش زیادی کسب کند. پس اگر می‌دانید که دوستتان عاشق شمع است، برای تولد او بهترین هدیه شمع خواهد بود.

اسپیکر و هدفون

معمولا علاقه‌مندی انسان به موزیک و رقص بسیار زیاد است. خرید یک اسپیکر جذاب و قابل حمل یا خرید هدفون برای گوش دادن به موسیقی در زمان ورزش، ایده خاص و جذابی است که می‌توانید از آن به عنوان بهترین کادو تولد برای دختر جوان استفاده کنید.

گل و گلدان

حس مطلوبی که از گل و گلدان کسب می‌کنیم، حس زیبایی و لطافت طبیعت است. پس اگر می‌دانید که دوستتان به گل و گلدان علاقه‌مند است، حتما به‌عنوان هدیه تولد برای او گل و گلدان بخرید و از برق چشمان او لذت ببرید.

لوازم آرایش

از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین ایده خرید کادو تولد برای دختران جوان و اهل آرایش، خرید لوازم آرایش است. معمولا لوازم آرایش کالایی مصرفی است و شما می‌توانید به‌راحتی و با درک برندهای موردعلاقه و مورد استفاده، پکیج شیک و جذابی از لوازم آرایش تهیه کنید.

لوازم الکترونیکی

اگر دوستتان اهل تکنولوژی است و علاقه زیادی به لوازم الکترونیکی دارند، حتما خرید این لوازم را در اولویت قرار دهید. تهیه وسیله‌ای خاص، گجتی کاربردی و هدیه‌ای به یاد مانده بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

Image

امید است این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا