برای روز دانشجو چه هدایایی به آنها بدهیم؟

برای روز دانشجو چه هدایایی به آنها بدهیم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

دانشجویان از آن دسته افرادی هستند که از روز اعلام قبولی آن‌ها در دانشگاه تا آخرین روز تحصیل و جشن فارغ‌التحصیلی، پتانسیل گرفتن هدایای مختلفی را دارند. روز دانشجوی هر سال هم نباید فراموش کرد، این روز دانشجویان از اینکه هدیه‌ای هرچند کوچک از طرف خانواده، دوستان و دانشگاه دریافت کنند، بسیار خوشحال خواهند شد و خیلی از دانشجویان هم اولین هدیه‌ای را که پس از قبولی در دانشگاه از عزیران خود گرفته‌اند را فراموش نخواهند کرد. اما بهترین هدیه برای دانشجو چیست؟ با ما در ادامه این مطلب در پاپیون همراه باشید.

بهترین هدیه برای دانشجو

با توسعه پرسرعت تکنولوژی در دنیای امروز، دانشجو در دوران پر فراز و نشیب دانشجویی خود به مرور و با گستردگی دروس به لوازم مرتبط با تکنولوژی بیش از پیش، نیاز پیدا خواهد کرد. شاید بهترین هدیه برای دانشجو لوازم و ابزاری باشد که در دوران دانشجویی و در هنگام تحقیق و پژوهش و نیز در تحقیقات میدانی نیازی از او را برطرف کند. بویژه اگر در خوابگاه سکونت دارد و دسترسی به امکانات برای او محدود است. با پیشکش این دست از هدایا علاوه بر ماندگار شده محبت، توجه و درک عمیق شما را از دوران زندگی دانشجویی او نشان می‌دهد. در ادامه به معرفی برخی لوازم می‌پردازیم که هر یک به تنهایی می‌تواند بهترین هدیه برای دانشجو باشد.

لپ‌تاپ

در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را در همه زمینه‌های زندگی ما می‌زند، لپ‌تاپ می‌تواند بهترین هدیه برای دانشجو باشد. این هدیه اغلب از طرف پدرها و مادرها تقدیم فرزند دلبندشان می‌شود. قابل حمل بودن لپ‌تاپ از ویژگی‌های مهمی است که به کار دانشجو می‌آید. تحقیق و پژوهش، ارائه و سمینارها و حتی فیلم دیدن‌های آخر هفته در خوابگاه همه نیازمند یک لپ تاپ است که شما می‌توانید آن را هدیه کنید.

Image

اگر بهترین هدیه برای دانشجو از نظر شما لپ‌تاپ است و قصد خرید آن را دارید، پیش از خرید درباره ویژگی‌های آن با یک متخصص مشورت کنید. هدیه شما باید از نظر فنی، حداقل نیازهای او را تامین کند. مثلا برای دانشجویان معماری که از برنامه‌های گرافیکی قوی استفاده می‌کنند یا آن‌هایی که ساعت ‌ها باید پشت لپ‌تاپ بنشینند و کدنویسی انجام دهند، یک سیستم معمولی مناسب نیست. یک متخصص در این زمینه می‌تواند اطلاعات خوبی از ویژگی و کیفیت قطعات لپ‌تاپ به شما ارائه کند تا بهترین گزینه‌ها را متناسب با رشته دانشگاهی دانشجو انتخاب کنید. این هدیه حتما رضایت دانشجوی شما را جلب می‌کند.

تلفن همراه هوشمند

تلفن همراه مخصوصا از نوع هوشمند آن در زندگی اکثر ما به یک وسیله روزمره تبدیل شده است که بدون آن نیمی از فعالیت‌های ما با مشکل روبرو می‌شود. امروزه ارتباط با خانواده و دوستان ابتدایی‌ترین کاربرد این وسیله است. انواع برنامه‌های کاربردی که هر روز به تعداد آن اضافه می‌شود و قابلیت‌هایی که شرکت‌ها هر بار به آن می‌افزایند، تلفن همراه را به یک وسیله چند منظوره تبدیل کرده است. از این رو شاید بهترین هدیه برای دانشجو یک تلفن همراه هوشمند باشد.

Image

محبوبیت تلفن همراه از این جهت است که کار چند وسیله که بعضا گران قیمت هم هستند از جمله  دوربین را انجام می‌دهند. داشتن یک گوشی هوشمند با کیفیت از نیازهای واجب یک دانشجو است. ارتباط با اساتید و هم‌کلاس‌ها گرفته تا سرچ سریع مطالب و ثبت بررسی‌ها و آزمایشات به صورت صدا و تصویر و این روزها راه ورود به کلاس‌های آنلاین و داشتن فایل جزوات را می‌توان در یک گوشی همراه هوشمند خلاصه کرد. مدل‌ها و طرح و رنگ تلفن همراه هوشمند آن قدر زیاد است که می‌توانید با توجه به تکنولوژی مورد نیاز دانشجو خود و هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید یک مورد مناسب را انتخاب کنید.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند از آن دسته وسایل جذاب و تاحدودی ناشناخته است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است و جزء اکسسوری‌های محبوب به ویژه در میان جوانان محسوب می‌شود. پس می‌تواند بهترین هدیه برای دانشجو هم باشد. هدیه‌ای مدرن و خاص که همیشه به همراه داشته باشد. با وجود ساعت هوشمند در کلاس درس به راحتی می‌توان گوشی را سایلنت کرد و از تماس‌های ضروری دریافتی هم غافل نماند.

Image

در نگاه اول به نظر می‌رسد که با وجود گوشی‌های هوشمند نیازی به این ساعت‌ها نیست، چون تمامی قابلیت‌های آن را یک گوشی هوشمند دارد اما با بررسی بیشتر متوجه خواهیم شد که ساعت هوشمند در بعضی شرایط کاربرد مناسب‌تر و راحت‌تری دارد. از آن‌جا که برخی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند در گرو ارتباط با گوشی هوشمند است لذا هنگام خرید اینگونه ساعت‌ها به عنوان هدیه، باید به این نکته توجه کرد که ساعت هوشمند مورد نظر با گوشی هوشمند مورد استفاده دانشجو سازگاری داشته باشد. بنابراین بنا بر سیستم عامل تلفن همراه هوشمند و البته سلیقه و توان مالی شما، انتخاب‌های متنوعی برای خرید یک ساعت هوشمند وجود دارد.

ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های فراوانی دارند و از این بابت آن را به عنوان بهترین هدیه برای دانشجو معرفی می‌کنیم. علاوه بر نمایش زمان، نمایش تاریخ و روزهای هفته نیز عموما در ساعت‌های هوشمند وجود دارد. شاید مهمترین ویژگی که افراد به آن توجه می‌کنند، مشاهده اعلان‌ها باشد بویژه در مکان‌های که در دست داشتن گوشی مقدور نیست. یکی از قابلیت‌های جالب ساعت‌های هوشمند که برای دانشجویان استفاده دارد، زمانی است که نمی‌توانند گوشی خود را کجا گذاشته‌اند. دراین زمان فقط با فشردن یک دکمه در ساعت هوشمند خود، آلارم گوشی فعال می‌شود و از محل آن آگاه می‌شوید. قابلیت‌های دیگری نیز مانند کرونوکتر، آلارم، یادآوری و ناوبری نیز در گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

فلش مموری

اگر به فکر یک هدیه پرکاربرد و در عین حال با قیمت مناسب هستید، فلش مموری می‌تواند بهترین هدیه برای دانشجو باشد. از آن‌جا که امروزه همه چیز در قالب فایل قابل حمل و انتقال است، فلش مموری هدیه مناسبی خواهد بود که دانشجویان هم به آن احتیاج زیادی پیدا خواهند کرد. این روزها، فلش مموری‌ها در ظرفیت‌های متفاوت و طراحی‌های بسیار جذاب در بازار وجود دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه دانشجوی عزیزتان، بهترین طرح و ظرفیت را انتخاب کنید.

Image

پاور بانک

اگر هنوز بهترین هدیه برای دانشجو را پیدا نکرده‌اید، ما به شما پاور بانک را توصیه می‌کنیم. امروزه استفاده از پاور بانک تقریبا به امری معمول و ضروری برای کاربران موبایل و تبلت تبدیل شده است. مشکل شارژ نداشتن وسایل از جمله موبایل از مشکلات همیشگی دانشجویان است. پاور بانک‌ها با ظرفیت‌ها و قیمت‌های متنوع انتخاب خوبی برای رفع این مشکل است. البته اگر دانشجوی شما در شهر دیگری تحصیل می‌کند و زمان زیادی را در مسیر است، قطعا بهترین هدیه برای دانشجو همین پاوربانک است.

Image

هندزفری

بهترین هدیه برای دانشجو که هم تنوع زیادی داشته باشد و هم قیمت خوب، هندزفری است که تقریبا همه افراد به استفاده از آن عادت کرده‌اند. هندزفری کمک می‌کند بدون درگیر بودن دست یا با حداقل درگیری دست، افراد از گوشی موبایل خود استفاده کنند. البته استفاده از هندزفری برای دانشجو کاربردهای بسیاری دارد و جزء ثابت زندگی او شده است. یکی از رایج‌ترین استفاده از هندزفری، هنگام  ورزش است؛ آزاد بودن دست به افراد کمک می‌کند با انرژی بیشتری ورزش کنند. کاربرد دیگر آن زمانی است که دانشجویان پس از چند ساعت کلاس درس، می‌خواهند با شنیدن موسیقی خستگی خود را رفع کنند. همچنین برای دانشجویانی که زمان زیادی در مسیر دانشگاه به منزل یا خوابگاه هستند، می‌توانند در مسیر به کتاب‌های صوتی گوش دهند یا دروس ضبط شده خود را مرور کنند.

Image
 
Image

رکوردر صدا

هنوز بهترین هدیه برای دانشجو را انتخاب نکرده‌اید؟ اگر موارد بالا نتوانسته رضایت شما را جلب کند و یا دانشجوی شما در حال حاضر این وسایل را دارد، ما به شما رکوردر صدا را پیشنهاد می‌کنیم. کاربرد این وسیله در دوران دانشجویی بسیار است و هم در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد. بنابراین به راحتی می‌توان آن را خریداری کرد. شاید بپرسید ضبط صدا با گوشی موبایل قابل انجام است. حرف شما درست است اما صدای ضبط شده در تلفن همراه با صدای ضبط شده با رکوردر صدا که مختص این کار است، از نظر کیفیت تفاوت چشمگیری دارد. با ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا می‌توان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرد.

Image

اسپیکر

اسپیکرها امروزه در طرح‌های جذاب و متنوع و با خلاقیت بسیار تولید شده‌اند. اندازه آن‌ها هم تا حد امکان کوچک شده تا قابلیت حمل آن راحت باشد. اگر قصد خرید هدیه برای دانشجو دارید و به دنبال وسیله کوچک و جذاب می‌گردید که در عین حال با کیفیت و با قیمت مناسب باشد، اسپیکر همه این ویژگی‌ها را به همراه دارد و می‌توانید آن را به عنوان بهترین هدیه برای دانشجو درنظر بگیرید. از این وسیله به راحتی در سمینارها، خوابگاه و همینطور اردوهای دانشجویی استفاده می‌شود.

Image

ماگ

اگر شخص و دانشجو مورد نظر شما علاقه مند به مایعات تیره و گرم است ، این لیوان از جنس مناسب برخوردار است . این لیوان براق است ، زیبا است و قهوه یا چای یا نوشیدنی های گرم دیگر را برای مدت طولانی داغ نگه می دارد . می توانید این لیوان ها را در اندازه های و رنگ های مختلف به عنوان هدیه روز دانشجو تهیه کنید

Image

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب بیان شد، انتخاب هدایا از بین لوازم مورد نیا�� دانشجویان، بهترین هدیه برای دانشجو است. اولین هدیه به مناسبت قبولی در دانشگاه باید بهترین هدیه برای دانشجو باشد و او را برای ورود به دنیای جدید تحصیلی کمک کند. با پیشرفت تکنولوژی و بویژه با ارائه کلاس‌ها به صورت آنلاین نیاز به ابزار و لوازم وابسته به تکنولوژی به جهت استفاده بهینه از کلاس‌ها افزایش یافته است. با انتخاب لوازم مورد نیاز دانشجوی عزیز خود، حمایت خود را در مسیر پیش روی او نشان دهید. مطمئن باشید در زمان نیاز به این وسایل، دانشجوی شما قدردان دقت و آینده‌نگری شما خواهد بود.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
0
0
Avatar image

حمید

ایده های بسیا ر جالبی برای هدایای روز دانشجو اعلام کردید


0
0
Avatar image

ندا

سلام خسته نباشید

ببخشید شما از این ماگ‌هایی که عکسش ر وگذاشتید دارید؟

  • بازگشت به بالا