برای روز دختر چه هدایایی به آنها بدهیم؟

برای روز دختر چه هدایایی به آنها بدهیم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در تقویم ایرانی با عنوان روز «دختران» نامگذاری شده‌است؛ نامگذاری‌ای که ظاهرش ریشه در ازدواج نکردن آن حضرت و تجردش دارد و باطنش نیز در پی معرفی الگویی برجسته برای دختران مسلمان و به‌ ویژه شیعه اهل بیت است. همچنین روز جهانی دختر بچه ها (International Day of Girl Child) در سال ۲۰۲۱، یازدهم اکتبر برابر نوزدهم مهر ۱۴۰۰ است و هدف آن حمایت از فرصت‌های بیشتر برای دختران و ارتقای آگاهی در خصوص نابرابری جنسیتی در سطح جهان است.

هدیه گرفتن یکی از بهترین و خوشحال کننده ترین کارها برای دخترهاست. در روز دختر با دادن هدیه ای زیبا و جذاب این فرشته های دوست داشتنی را خوشحال کنید. در ادامه با چند ایده برای هدیه دادن به آنها با ما همراه باشید.

دستبند

به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید.این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود. با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

Image

بالشتک مهتابی

یک کادوی تولد دخترانه متفاوت و البته زیبا و مطابق تکنولوژی روز. چراغ‌های LED درون این بالش‌ها باعث می‌شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل‌نشینی در اتاق ایجاد کند.

Image

ساعت هوشمند

این یکی از گران‌ترین هدیه ها است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

Image

عروسک‌های بزرگ

اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های بزرگ دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

Image

 دفتر خاطرات

 

بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

Image

اسپیکر لمسی بی‌سیم

اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه تولد مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

Image

ست ساعت و کیف پول چرم

اگر به دنبال یک هدیه تولد شیک و زیبا برای همسر، خواهر یا دخترتان هستید، ست ساعت و کیف پول چرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که قطعاً هر خانمی آن را می‌پسندد.

Image

باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است. بنابراین میشه گفت که این یک کادوی تولد مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌ها است.

Image

 مجموعه کامل لوازم آرایشی

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای تولد دخترهای جوان و نوجوان است.

Image

جعبه زیورآلات موزیکال

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

Image

امید است این ایده ها به شما در تهیه هدیه برای دختران عزیز سرزمینمان کمک کرده باشد.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا