برای روز دندانپزشک چه هدایایی به این عزیزان بدهیم؟

برای روز دندانپزشک چه هدایایی به این عزیزان بدهیم؟

2.3 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
2.3

به پاس زحمات زیادی که حرفه دندانپزشکی برای سلامتی مردم در طی سالیان دراز کشیده است، در تقویم، روز 23 فروردین به نام همه دندانپزشکان ثبت شده است. البته تاریخ جهانی روز دندانپزشک با تاریخ این روز در ایران متفاوت است.

در این روز هر کسی که دندانپزشکی در خانواده و فامیل دارد و یا هر فردی که قصد دارد از دندانپزشک خود قدردانی کند بهتر است پیامی محبت آمیز و محترمانه با هدف تبریک و قدردانی و یا در مراحل بالاتر کادویی به عنوان کادو روز دندانپزشک تهیه کرده و به وی تقدیم کند. پیدا کردن یک کادو مناسب و متفاوت کار بسیار سختی شده است چرا که ایده‌ها تکراری شده‌اند و متداول و عمومی.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم چند ایده خاص و غیرتکراری برای خرید هدیه روز دندانپزشک را به شما معرفی کنیم. ایده‌هایی که در عین سادگی بسیار خاص و متفاوت هستند. همراه ما باشید تا شما نیز با این ایده‌ها آشنا شوید.

نکته مهم اول این است که شما به مناسبت روز دندانپزشک کادو تهیه می‌کنید پس باید کادو شما دقیقا مرتبط با کار فرد مورد نظر یعنی دندانپزشکی باشد. بهتر است که وسیله شخصی مانند لباس خانگی و کفش و … را که در مطب دکتر قابل استفاده نیست را کنار بگذارید. به دنبال ایده‌هایی باشید که در کار وی به درد او بخورد. ما نیز ایده‌های خود را بر اساس همین گفته چیده‌ایم.

1- گلدان دندان شکل

قطعا این یکی از متفاوت‌ترین ایده‌های هدیه روز دندانپزشک است. یک هدیه که علاوه بر سادگی بسیار نیز شیک است و برای این روز مناسب. این گلدان‌ها بسیار خاص هستند و قطعا پیدا کردن وسایل خاص نیز سخت خواهد بود. این گلدان‌ها به شکل دندان ساخته شده‌اند و برای مطب یک دندانپزشک بسیار مناسب است. بهتر است که یک گل مناسب نیز برای این گلدان انتخاب کرده و به همراه گل آن را تقدیم فرد مورد نظرتان بکنید.

Image

2- شکلات سفارشی متفاوت‌ترین ایده برای کادو روز دندانپزشک:

اگر بگوییم که شکلات‌های سفارشی متفاوت ترین ایده به عنوان کادو روز دندانپزشک است بیراه نگفته‌ایم. چرا؟ کادویی را تصور کنید که دقیقا و دقیقا مخصوص شخص شما و بر اساس سلیقه شخصی‌تان درست شده است. بی شک این کادو هم نظیری نخواهد داشت و هم اینکه متفاوت از هر نوع کادو دیگری خواهد بود.همه عاشق شکلات هستند و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که بتواند خودش را در مقابل این خوراکی خوشمزه کنترل کند. بنابراین میتوانید با طرحی زیبا هدیه ای مناسب برای عزیزتان تهیه کنید.

Image

3- تابلو یا برچسب‌های دیواری مخصوص دندانپزشکان:

شما می‌توانید یک تابلو و یا مجموعه برچسب‌های مخصوص را به عنوان کادو روز دندانپزشک تهیه کنید. مورد اولی که باید بدانید است که این تابلو برای استفاده در داخل خانه تهیه نمی‌شود و مخصوص مطب دکتر است پس باید طرح روی آن دقیقا مطابق با کاری باشد که در مطلب انجام می‌دهد یعنی موضوعی مربوط به دندانپزشکی. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است که ابتدا برای یک بار دیگر به مطب دکتر رفته و دیوارهای خالی آن را بررسی کنید.

Image

4- بالبینگ با طرح دندان:

بالبینگ یا همان چراغ‌های سه بعدی چند سالی است که در ایران ترند شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند.بالبینگ‌ها نیز برای هدیه روز دندانپزشک بسیار مناسب هستند.

Image

5- یک ماگ زیبا به عنوان هدیه روز دندانپزشک:

ماگ یک هدیه ساده و کم خرج برای روز دندانپزشک محسوب می‌شود. برای زیبایی بیشتر این هدیه می‌توانید از ماگ‌های سفارشی استفاده کرده و طرح مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید. این طرح بهتر است که مربوط به کار دندانپزشکی باشد. 

Image

6- زیورآلات مخصوص خانوم‌های دندانپزشک:

این ایده برای خانوم‌های دندانپزشک مناسب است. شما می‌توانید یک مدال، حلقه و یا دستبند را به عنوان کادو روز دندانپزشک به فرد مورد نظر خود تقدیم کنید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که این زیورآلات نباید همان زیورآلات معمول همیشگی باشند، باید طرح روی آن‌ها مربوط به حرفه دندانپزشکی باشد. به نمونه بالا دقت کنید که یک مدال با طرح دندانپزشکی است.

Image

7- کتاب

کتاب برای تمامی مناسب‌ها یک انتخاب مناسب و با ارزش است. همیشه در انتخاب‌های خود چه برای کادو روز دندانپزشک و چه دیگر مناسب‌ها، کتاب را در نظر داشته باشید. برای خرید کتاب ابتدا بهتر است که سلیقه فرد مورد نظرتان را در انتخاب موضوعات دانسته و کتاب‌هایی که قبلا مطالعه کرده است را مرور کنید بعد می‌توانید یک کتاب مناسب برای وی انتخاب و خریداری کنید. این هدیه بسیار با ارزش خواهد بود.

Image

8- ساعت برای مطب دندانپزشکی:

یکی دیگر از ایده‌های هدیه روز دندانپزشک خرید ساعت‌های مخصوص است. البته نه هر ساعتی بلکه ساعت دیواری‌های مخصوص دندانپزشکان. پیدا کردن چنین ساعتی قطعا کمی سخت خواهد بود ولی اگر موردی را سراغ دارید این ایده یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود. از این ساعت می‌تواند در مطب و حتی منزل استفاده کرد.

Image

9-جاکلیدی و پیکسل

جاکلیدی و پیکسل کادو ای مناسب برای دندانپزشکان است و وسیله ای برای روحیه دادن و حس خوب دادن به دوستان و عزیزانی است که به تازگی وارد این حوزه ی پزشکی شده اند. به خصوص برای دوستانی که جوانتر هستند.

Image

10_کیک 

کیک با طرح مرتبط همم میتواند یک ایده مناسب برای هدیه روز دندانپزشک باشد.

Image

با ایده های مختلف خرید کادو روز دندانپزشک آشنا شدید. تلاش کردیم که خاص‌ترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها را به شما معرفی کنیم. منتظر نظرات شما در مورد این ایده‌ها هستیم. ممنون که با این مطلب نیز همراه ما بودید.

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا