برای روز عشق چه هدیه ای به عزیزانمان بدهیم؟

برای روز عشق چه هدیه ای به عزیزانمان بدهیم؟

2.3 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
2.3

یکی از مهم‌ترین روزها در تقویم تجاری و احساسی جهان روز ولنتاین است. روزی که با انتخاب کادو ولنتاین برای دختر حساس‌تر می‌شود و احتمالا شما هم دوست داشته باشید همزمان با عشاق دیگر دنیا این روز را جشن بگیرید.

بر اساس آمار نه چندان رسمی همه ساله در جهان و به مناسبت روز ولنتاین بیش از یک میلیارد کارت تبریک رد و بدل می‌شود. کارت‌های تبریکی که گاه همراه با یک جعبه‌های شکلات و با طرح قلب و گل‌هایی که نماد عشق هستند خریداری می‌شوند. اما احتمالا شما هم دوست دارید امسال این روز جهانی را با یک هدیه تازه‌تر از نو جشن بگیرید و کسی که دوست دارید را خوشحال کنید.

انتخاب کادو ولنتاین برای دختر زیاد هم کار سختی نیست. با کمی شناخت نسبت به طرف مقابلتان به راحتی می‌توانید همان هدیه‌ای را انتخاب کنید که قطعا از دیدن آن خوشحال می‌شود. در این راه احتمالا مرور لیستی از بهترین هد��ه‌های ولنتاین الهام بخش باشد. لیستی که امروز در پاپیون آماده کردیم، ایده‌های جذابی برای خوشحال کردن دختران با هر سلیقه‌ای دربردارد.

گل

ولنتاین بدون گل معنی ندارد، چرا که گل یکی از رمانتیک ترین کادوهای مناسب ولنتاین است و بهتر است که خرید گل در روز ولنتاین فراموش نشود. شما می توانید در کنار هدیه ی دیگر یک شاخه گل نیز تهیه کنید.

Image

عروسک

انتخاب عروسک برای روز ولنتاین می تواند، هدیه مناسبی برای این روز باشد. عروسک تدی که عروسک خاص روز ولنتاین است برای خانم ها هدیه مناسبی است. ولی اگر برای مردان می خواهید هدیه بخرید، عروسک بامزه ای شبیه خودشان بخرید. علاوه بر عروسک تدی،هر عروسک تزئینی دیگر می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد.

Image

شکلات

شکلات نیز همانند گل جز روسوم کادو برای ولنتاین و این روز شناخته می شود. شکلات با برند نوتلا نی تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد، البته با تزیین ویژه و خاص همراه باشد، تا عشقتان را سورپرایز کند، به عنوان مثال نقاشی روی شکلات می تواند ایده ی خوبی باشد.

Image

کتاب

خانم ها علاقه ی زیادی به خواندن رمان دارند، تهیه ی یک رمان عاشقانه می تواند هدیه مناسب ولنتاین برای خانم ها باشد. آقایان بر خلاف خانم ها، علاقه ی زیادی به خواندن رمان ندارند، و در عوض بیشتر به کتاب های فلسفی، نجوم و تاریخ علاقه دارند، می توانید بر حسب علاقه طرف مقابل یک کتاب مناسب تهیه کنید.

Image

ست عطر

عطر همواره یکی از بهترین هدایا بوده و در روز عشق هم میتواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

Image

موزیک باکس

شما می توانید با تهیه ی یک جعبه ی موسیقی قرمز رنگ، آهنگی که با آن خاطره دارید را برای عشقتان هدیه دهید و خاص ترین کادو برای ولنتاین را تهیه کنید.

Image

پک لوازم آرایش

لاک، کرم پودر، رژ، ناخن، لوازم آرایش چشم و . . . می تواند یک خانم را بسیار خوشحال کند. البته لازم به ذکر است که بهتر است این لوازم را درون یک جعبه یا سبد با بسته بندی خاصی قرار دهید.

Image

قاب عکس

یک قاب عکس شیک و جذاب برای عکس های خاطره انگیز که همیشه روی میز و جلوی دید باشد، کادوی مناسبی برای ولنتاین است. شما می توانید قاب عکس را به صورت دست ساز و خودتان تهیه کنید.

Image

ساعت

ساعت هم برای آقایان و هم خانم ها می تواند به عنوان کادو برای ولنتاین مناسب باشد، ساعت با بند های چرمی برای آقایان و ساعت با بند های نقره ای یا طلایی می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد و عشقتان را خوشحال کند

Image

شمع ولنتاین

شمع نماد احساسی‌ترین لحظات عاشقانه زندگی است. شمع‌ ولنتاین، معمولا طراحی زیبایی دارد، چیدمان شمع ولنتاین بخش زیادی از جذابیت آن است.

Image

کلام آخر

کادوهای ولنتاین، با هدف ابراز عشق و علاقه خریده می‌شوند؛سعی کنید در این روز، از عشقتان قدردانی کنید، این قدردانی به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. پس باید سعی کنید  با خلاقیت و شناختی که از طرف مقابل خود دارید، بهترین کادو ولنتاین را به او هدیه دهید.

 

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا