برای روز وکیل چه هدایایی بدهیم؟

برای روز وکیل چه هدایایی بدهیم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

در سال ۱۳۳۱ به خواسته دکتر مصدق لایحه استقلال وکلا تصویب شد و آن روز هفتم اسفند می بود . به همین دلیل 7 اسفند هر سال را روز وکیل می نامند و از وکلا تجلیل به عمل می آورند . کانون وکلای دادگستری ایران، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نهادهای مدنی ایران، همواره جایگاهی مهم در فضای حقوقی اجتماعی کشور داشته است ، در دوران صفویه به کسی که نایب‌السلطنه بود وکیل می‌گفتند و در اصل عنوان وکیل‌الرعایا از همان دوران باب شد .

با نزدیک شدن به هفتم اسفند ماه و روز وکیل، بسیاری از افراد در پی تهیه هدیه برای این روز هستند. هدایایی که مناسب دفتر وکالت هستند و به مناسبت روز وکیل ارائه می‌شوند در ادامه معرفی شده‌اند:

ست هدیه ویژه وکلا

ست هدیه تبلیغاتی، هدیه‌ای بسیار مناسب است که با ترکیب چند هدیه نفیس در یک پک بسیار شیک ارائه می‌شود. این هدیه یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب به مناسبت روز وکیل خواهد بود.

Image

کتاب نفیس

کتاب‌های نفیس مانند کتاب خیام، کتاب حافظ، قرآن و... که از چرم، چوب و مس ساخته شده‌اند هدایای بسیار مناسبی برای دفتر وک��لت و وکیل شما هستند.

Image

روان نویس

یکی از بهترین هدایا برای وکلا روان نویس میباشد.

Image

 توپ ضداسترس

 همه ما خوب می‌دانیم که طی کردن مراحل قانونی و حقوقی هرکاری می‌تواند شدیدا استرس‌زا باشد. این توپ ها  با نوعی فوم نرمی درست شده که مشتریان شما با فشار دادن آن در مواقع استرس آرامش می‌گیرند.

Image

ماگ طرح وکیل

انتخاب دیگر برای شما ماگ (لیوان) های طرح وکیل است. وکلای عزیز هر بار با نوشیدن نوشیدنی در این ماگ ها یاد شما خواهند افتاد و قطعا برایشان لذت بخش خواهد بود.

Image

کیف دستی

یک وکیل همیشه انبوهی از مدارک و کاغذ را حمل می‌کند و یک کیف چرمی زیبا صد در صد برای او مناسب است تا بتواند همه پرونده‌های خود را در آن قرار دهد.

Image

کروات

وکیل‌ها همیشه به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، زیرا باید همیشه در بهترین حالت خود باشند. یک کروات زیبا می‌تواند لباس‌های او را زیباتر کند و او را در جلسه‌های کاری مرتب‌تر جلوه دهد.

Image

گیاه زینتی

جای یک گیاه زینتی زیبا در دفتر هر وکیلی خالی است. در شرایطی که موکل با استرس‌های زیادی به سراغ وکیل می‌آید، یک گیاه زیبا می‌تواند هر دوی آن‌ها را آرام کند و فضای سرد دفتر را گرم کند. پس با خرید پل و گیاه آپارتمانی حس طراوت را به دفتر کار دوست خود هدیه کنید. هدیه گل و گیاه برای دوست شما چه خانم و چه آقا انتخاب مناسبی است.

Image

ساعت مچی

زمان برای یک وکیل بسیار مهم است. او همیشه باید مواظب زمان باشد، پس چه چیزی بهتر از یک ساعت مچی زیبا تا بتواند با نگاه کردن به آن شما را به خاطر بیاورد.

Image

دفاع از حق وظیفه ی هر انسانیست. وکلای عزیز این وظیفه ی انسانی را به نحوه احسن انجام میدهند؛ امید است با قدردانی از آنها قوتی برای ادامه ی راهشان باشیم.

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا