برای روز پزشک چه هدایایی تهیه کنیم؟

برای روز پزشک چه هدایایی تهیه کنیم؟

2.8 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
2.8

روز پزشک در کشور ما، اول شهریور ماه است که به پاس زحمات ابوعلی سینا پزشک عالی قدر ایرانی، روز تولد ایشان روز پزشک نامگذاری شده است.
انسان همیشه به جامعه پزشکی مدیون بوده است الخصوص در این وضعیت کرونا که متاسفانه بسیاری از پزشکان ما در راه خدمت رسانی به هموطنان جان خود را از دست دادند و همانطور که خود شاهد هستید همه پزشکان جامعه تا به این لحظه جانفشانی های بسیاری در میدان جنگ با این ویروس خطرناک داشته اند.  تنها کاری که ما به عنوان قدردانی از این افراد می توانیم انجام دهیم، خرید هدیه روز پزشک هر چند کوچک به پاس خدمات این عزیزان است.
کادو خریدن برای پزشکان کار ساده ای نیست، چرا که همه ما این احساس را داریم که هر چیزی را که بخواهیم بخریم، ممکن است از قبل داشته باشند. بنابراین باید به دنبال یک هدیه خاص، به عنوان کادو روز پزشک باشید. با ما همراه باشید تا لیستی از این هدایا را به شما معرفی کنیم.

باکس گل یا دسته گل هدیه ای ارزشمند برای روز پزشک

یکی از بهتری�� و با ارزش ترین کادوها برای هر مناسبتی، گل است. دسته گل یا باکس گل های زیبا و خاص می توانند جزء بهترین کادوهای روز پزشک باشند.

Image

پک دمنوش های گیاهی هدیه ای متفاوت برای روز پزشک

در هنگام خرید هدیه، متفاوت بودن و توجه به نیاز فردی که می خواهید برایش کادو بخرید، می تواند هدیه شما را باارزش تر کند، که این قاعده در خرید کادو روز پزشک نیز مستنثی نیست. پزشکان به دلیل شغل پر مشغله و پراسترسی که دارند نیاز به غذاها و نوشیدنی های آرامش بخش دارند، تا بتوانند روز کاری خود را با آرامش به پایان برسانند.

Image

گلدان های مینیمال به همراه گیاهان آپارتمانی هدیه ای شیک برای روز پزشک

همان طور که می دانید، گل ها و گیاهان به دلیل انرژی ای که دارند، می توانند اتمسفر محیط را تغییر دهند و محیط را آرامش بخش کنند. وجود چند گلدان مینیمال بر روی میزکار پزشکان، علاوه بر اینکه نمای جذابی به میزکار آنها می دهد بلکه باعث انتقال انرژی های مثبت به پزشک نیز می شود و چه چیزی بهتر از این؟! 

Image

ست چرم هدیه پزشک مرد

اگر به دنبال هدیه پزشک مرد هستید و هیچکدام از این گزینه ها به نظرتان مناسب نیامده است، ست چرم جذاب ویستور فوق العاده است و با بسته بندی زیبایی که دارد، هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

Image

هدیه برای خانم دکتر

۱- جای کارت ویزیت زنانه

پزشکان خانم نیز همیشه به بیماران خود کارت ویزیت می دهند تا در مواقع ضروری جهت مشاوره با ایشان تماس بگیرند . پس اگر یک جای کارتی زنانه به ایشان هدیه کنید ، علاوه بر قدردانی از زحمات ایشان ، کمک بسیار زیادی نیز به رفع مشکل قرار دادن کارت های ویزیت بر روی میز مطب می کنید.

Image

۲- روان نویس های زنانه

طبیبان خانم نیز همانند آقایان نیاز به نوشتن مداوم نسخه و یا یادداشت دارند . پس اگر یک روان نویس و یا خودکار شیک و زنانه به ایشان کادو دهید ، بسیار خوشنود خواهند شد . در زیر چند نمونه از روان نویس های زنانه که ظریف و زیبا هستند را برای شما به نمایش گذاشته ایم که می توانید برای خرید کادو روز پزشک آن را خریداری کنید .

 

Image

۳- گلدان کوچک و ظریف

گلدان هایی که برای مطب طبیبان خانم می خرید باید ظریف تر و زیبا تر باشند . خانم ها علاقه بسیار زیادی به گل ها به خصوص گل های رز دارند . این گل ها می توانند مصنوعی یا طبیعی باشند که میتوانید آن ها را از گلفروشی ها تهیه کنید.

Image

۴- شال و مانتو زیبا برای دکتر خانم

به جرئت میتوان گقت همه خانم ها علاقه بسیار زیادی به دریافت شال و مانتو به عنوان هدیه روز طبیب دارند . انواع مختلفی از البسه های زنانه در بازار وجود دارند . از شال های زیبا و مانتو گرفته ، تا لباس کار های سفید که پرستاران و دانشجویان پزشکی از آن ها استفاده می کنند . این گزینه را به عنوان ایده دیگری در این موضوع به شما یادآور می شویم .

ماگ های زیبا

اگر به دنبال یک کادوی خاص و جذاب برای هدیه روز پزشک به همسرتان هستید ما به شما ماگ های زیبا را پیشنهاد میکنیم. این هدیه جذاب میتواند عزیز شمن را با هر با دیدن آن به یادتان بندازد و از نوشیدن چای یا دیگر نوشیدنی ها در آن لذت ببرد.

Image

قهوه ساز کوچک

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار خاص و پرطرفدار بین پزشکان عزیز است که آرامش زیادی را با خود به ارمغان می‌آورد. پزشکان در طول روز فشار روانی زیادی را متحمل می‌شوند، پس نوشیدن قهوه در طول روز برای این افراد بسیار لازم و ضروری است. برای هدیه روز پزشک، پیشنهاد می‌کنیم که یک قهوه ساز کوچک اداری تهیه کنید و کادو بدهید. مطمئن باشید هر کسی با داشتن چنین هدیه ارزشمندی خوشحال خواهد شد.

Image

ماساژور

دکترهای عزیز به دلیل سبک زندگی بسیار پرفشاری که دارند، در طول روز یا زیاد سرپا ایستاده و یا مدت زیادی نشسته‌اند، همین مورد هم باعث تحلیل عضلات و دردهای عضلانی زیادی می‌شود، پس یک دستگاه ماساژور به عنوان فرشته نجات آن‌ها محسوب می‌شود. ماساژور انواع و اقسام بسیار متنوعی دارد که می‌توانید بسته به نیاز پزشک و فرد مورد نظر، آن را تهیه نمایید.

Image

 لوازم ورزشی سبک

دکترها و پزشک‌های عزیز وقت آزاد زیادی در طول روز ندارند و زمان بسیار طولانی را در بیمارستان یا مطب خود می‌گذرانند. این نوع سبک زندگی پرفشار باعث می‌شود که وقت کافی برای ورزش کردن نداشته باشند. شما می‌توانید با تهیه پک لوازم ورزشی سبک به آن‌ها کمک کنید تا در طول روز و هر چند کوتاه کمی ورزش کنند. لوازم ورزشی سبک برای پزشکان عزیز یک کادوی بسیار خاص محسوب می‌شود و نشان دهنده این است که سلامت همسر و دوست پزشکتان برای شما هم اهمیت دارد.

Image

پزشکان را میتوان زحمتکش ترین افراد این جامعه نام برد . قدردانی و خرید هدیه برای آنان کمترین کاریست که میتوانیم در حق آن ها در روز طبیب که در ایران مصادف ۱ شهریور است انجام دهیم .

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا