برای سالگرد ازدواج چه هدایایی بگیریم؟

برای سالگرد ازدواج چه هدایایی بگیریم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

ازدواج یک حادثه است، حادثه ای که دو قلب را به یکدیگر پیوند می دهد. از اولین لحظه ای که این رویداد به وقوع می پیوندد، زندگی از این رو به آن رو می شود. بدون شک و اغراق یکی از بزرگترین اتفاق های مهم زندگی بشر ازدواج است.
ما فقط به فکر برگزاری مراسم و تشریفات عروسی نیستیم و مراسم عروسی تازه شروع زندگی معناداری است که تا پایان عمر عاشقانه ادامه می دهیم. عشق و زندگی مشترک مراقبت و توجه می خواهد.سالگرد ازدواج از جمله اتفاق هایی است که روز پیوند مبارک و عاشقانه شما را بازسازی می کند و گرامی داشتن آن یکی از راه هایی است که شما با آن از عشق خود مراقبت می کنید.

ما در این مقاله چندین ایده به شما معرفی می کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب تهیه کنید و در نهایت کادوی تهیه شده را در روز سالگرد پیوند زناشویی خود به همسرتان تقدیم کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

ایده های ناب کادو برای سالگرد ازدواج – خرید هدیه

 آباژور با عکس دو نفره – آباژور با عکس خودتون

یکی از ایده های جذاب دیگر، می توان به چراغ خوابی اشاره کرد که عکس زیبا از شما در آن وجود داشته باشد. این عکس بهتر است قشنگترین عکس شما باشد. این مدل آباژورها یا چراغ های خواب، بنا به سلیقه شماست. نکته این چراغ ها این است که شما هر عکسی که بخواهید را می توانید برای همیشه در اتاق خواب خودتان داشته باشید.

نورپردازی که در این مدل چراغ ها کار می شود می تواند هر رنگی داشته باشد ولی رنگ آبی بسیار جذابتر است. این کادو، برای انواع تولدها و کادوهای سالگرد و حتی هدیه به عنوان روز پدر و روز مادر هم می تواند باشد. حتی برای کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

Image

تابلو بافته شده با نخ بر اساس عکس یا تصویر

این ایده هم میتواند ایده بسیار جذابی برای هدیه سالگرد ازدواج باشد.علل الخصوص که این تابلو ها کار دست هستند و این ویژگی ارزش کار را بالا میبرد.

Image

تابلوی عشق

اگر فصد دارین که یه کادوی دو نفره ی عاشقانه داشته باشین بتون تابلوی عشق رو پیشنهاد میکنیم. این تابلو رو میتونین برای اتاق یا خونتون انتخاب کنید و به دیوارش بزنید. همچنین اگه میخواین برای یک زوج جوان کادو بگیرید این کادو میتونه سورپرایز خوبی باشه.

Image

پازل جذاب

.یکی دیگر از ایده های قشنگ، پازل با عکس شما می باشد که می توانید آن را بسازید و به همسرتان هدیه بدهید. پازل ها یکی از جدابترین کادوهایی هست که شما می توانید با چاپ هر مدل عکسی بر روی آن بسیار خاصتر باشید. ابعاد ابن پازلها متفاوت است

Image

تابلو عکس سه بعدی

ابلو سه بعدی یک تابلو خاص و زیبا است که می تواند سه عکس را در خود جای بدهد. شما می تونید سه تا از بهترین عکس هاتون رو روی این تابلو قرار بدید. ویژگی این تابلو اینه که اگر از سه جهت چپ، راست و وسط به این تابلو نگاه شود، در هر جهت یک عکس مختلف نشان داده می شود. در حقیقت هر کسی از هر جهتی که به این تابلو نگاه کند یکی از سه عکس شما را می تواند ببیند. 

Image

ساعت چرمی با عکس همسرتان

چاپ عکس بر روی ساعت چرمی هدیه ای ناب برای خاص پسندان است طراحی خاص این ساعت حتما همسرتون رو سوپرايزتون ميكنه.

Image
 

گردنبند دار با عکس همسرتان

یک محصول بسیار جذاب برای کادو دادن می باشد و می تونید یک عکس دو نفره یا چند نفره روی آن چاپ کنید.

Image

تابلو فرش طرح چهره

.یه کادوی ویژه دیگه که به هیچ عنوان نه از بین نمیره و به قول قدیمی ها عتیقه میشه. این کادوی ویژه اینقدر قشنگه که شما به هیچ عنوان نمونه ی اون را پیدا نمیکنید

Image

جعبه های کادویی سورپرایزی

وقتی کسی به ما یه هدیه میده، لذت باز کردن هدیه از خود هدیه بیشتره. ما بتون پیشنهاد می کنیم که هدایای خودتون رو با استفاده از این جعبه های هدیه، جذاب کنید و هدیه گیرنده رو سورپرایز کنین. به خصوص اگر هدیه گیرنده خانم هست، بدونید که خانم ها به بسته بندی هدیه خیلی بها میدن و براشون مهمه که چقدر سلیقه برای اون هدیه صرف شده. پس اگر قصد سورپرایز کردن دارید میتونید از این جعبه ها استفاده کنید.

Image

ماگ با عکس دونفره

باز هم ایده جذاب دیگر. ماگ هایی در بازار وجود دارد که شما می توانید هر عکسی را که بخواهید بر روی آن به چاپ برسانید. یکی از بهترین عکس هایی که همسرتان به آن علاقه دارد را به صورت دیجیتالی آماده کنید و بر روی ماگ چاپ کنید.

Image

باکس گل

باکس های گل که نمونه های اون رو در تصاویر زیر میبینید می تواند به عنوان هدیه عاشقانه، تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … استفاده شود. عموما افرادی که همسرشان علاقه زیادی به گل داره می تونن از این باکس ها استفاده کنن ولی اگر برای یک خانم به دنبال هدیه هستید، این باکس های گل بسیار زیبا و جذاب هستند چرا که هیچ خانمی پیدا نمیشه که از گل خوشش نیاد اونم با این کیفیت و زیبایی. توجه کنید که اقایون هم از این باکس های جذاب خوششون میاد و شک نکنید که این باکس های گل برای هدیه به آقایون هم مناسبه.

گل هایی که در این باکس ها قرار میگیرند می تونند متناسب با فصل و سلیقه همسرتان متفاوت باشند. گل رز که اکثر خانم ها عاشق اون هستن، گلهای زمستانی فریزیا، گل رز هلندی قرمز و … از جمله گل هایی هستند که می تونید انتخاب کنید. شک نکنید که با هدیه دادن این باکس ها لبخند بر روی لب های همسرتون میشینه.

Image

امید است این مطلب به شما در تهیه هدیه برای همسزتان برای سالگرد ازدواجتان کمک کرده باشد.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا