برای عید نوروز چه هدیه ای به عزیزانمان بدهیم؟

برای عید نوروز چه هدیه ای به عزیزانمان بدهیم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

همه دوست دارند نو شدن طبیعت و آمدن بهار را در کنار هم جشن بگیرند. یکی از بهترین خاطراتی که همه ما از دوران کودکی تا به امروز، در ذهنمان داریم گرفتن عیدی و هدیه عید نوروز از عزیزانمان است. در آن روزها رسم بود، وقتی به خانه اقوام برای عید دیدنی می‌رفتیم، به ما اسکناس‌های نو عیدی بدهند، اما امروزه رسم و رسومات تغییر کرده است.

از طرفی، گرفتن هدیه عید نوروز یکی از جذابیت‌هایی است که پیر و جوان نمی‌شناسد. همه دوست دارند، هدیه‌ای به رسم آمدن بهار از همدیگر دریافت کنند. اما به نظر می‌رسد به جای اسکناس، هدیه عید نوروز برای همه ما، جذابیت بیشتری داشته باشد، چرا که تا مدت‌ها می‌توانیم از آن استفاده کنیم. بد نیست کمی خلاقیت به خرج دهیم و با توجه به سلیقه طرف مقابل هدیه‌ای فراموش ن��دنی، تقدیمش کنیم.

پاپیون اینجا در کنار شماست تا لیستی از بهترین هدیه ها برای عید نوروز را به شما معرفی کند.

گلدان رومیزی

با گلدان های رومیزی بوی بهار را به دکوراسیون منزل عزیزانتان بیاورید. 

Image

تابلو هنری

تابلو های هنری که رنگ و لعاب بهار دارد گزینه مناسبی است تا نقشی از بهار را به ارمغان آورید.

Image

لوازم دکوری

پیشنهاد ما برای هدیه های نوروزی لوازمی با رنگ و لعاب بهاری است، اما سلیقه عزیزانتان را فراموش نکنید.

Image

 سبزه مرکبات

گذاشتن سبزه در کنار شش «سینِ» دیگرِ سفره هفت‌سین، از رسوم باستانی ایرانیان است. سبزه نوروز نماد شادی و خرمی بوده که ایرانیان تا روز سیزدهم فروردین از آن نگهداری کرده و سپس و آن را همراه با کدورت‌ها و پلیدی‌ها داخل طبیعت یا آب روان می‌اندازند.

Image

 ست هفت سین

ست هفت سین   در رنگهای سفید و صدفی نیز میتوانند هدیه های مناسبی باشند که عزیزان شما را سورپرایز کنند.این ست شامل ۱ آینه، ۲ شمعدان، ۱ رحل کوچک برای قرآن و ۶ ظرف کوچک برای قرار دادن سین های سفره هفت سین شما میباشد. 

Image

مناسب ترین عیدی برای کارمندان سازمان ها چیست؟

شما میتوانید به عنوان عیدی برای کارمندان شرکت یا سازمان خود نیز مجموعه‌ای از گلدانهای متحدالشکل را سفارش دهید.

با این کار، شما فضای کاری سازمان خود را به فضایی شاداب و پویا تبدیل خواهید کرد.

پیشنهاد هدیه عید نوروز

یکی از سنت های ایرانیان از دیرباز تا به امروز دید و بازدید از یکدیگر و عیدی و هدیه در عید نوروز می باشد. کودکان در این روز با رفتن به هر منزل به دنبال گرفتن هدیه عید نوروز هستند. هدیه نباید حتما گران باشد. می توان با هدیه کوچک و ارزان خاطره ای خوش از خود در ذهن کودکان و بزرگان کاشت. کادو عید می تواند خوراکی، لباس ، پول و غیره باشد.

علت خرید هدیه عید نوروز برای عروس و داماد

عید نوروز یکی از رخدادهای باستانی است که برای ما ایرانیان نوید نو شدن زندگی و سبز شدن و دور انداختن کینه و نفرت و تولدی دوباره است. اصولا در این روز افراد و اقوام نفرت ها را کنار گذاشته و به دید و بازدید یکدیگر رفته و همدیگر را به تحفه ای مهمان کرده و یا بزرگترها به کوچکترها هدیه عید نوروز تقدیم کرده و افراد سعی دارند با بهترین های خودشان از لباس گرفته تا خوراکی از هم پذیرایی کرده یا به دیدار یکدیگر بروند. در گذشته برای کادو عید نوروز، بزرگتر خانواده یا فامیل پول های نو را در لای قرآن گذاشته و آن را به نشان برکت اقتصادی و هدیه به کودکان و بزرگان و مهمانان هدیه می دادند. اما امروزه با بالا رفتن تورم، می توان به جای دادن پول، اقدام به خرید هدیه هرچند کوچک نمود و آن را به افراد تقدیم نمود.

خرید کادو عید نوروز و عیدی برای بچه ها و کودکان

با توجه به اختلاف سنی افراد در فامیل می توان گروه های مختلف سنی را در آنها در نظر گرفت و برای هر گروه سنی یا هر گروه جنسیتی اقدام به خرید کادو عید نوروز نمود. در خرید و تهیه عید نوروز یا به طور کلی هر هدیه ای قیمت مهم نیست، مهم این است که شما ارزشی که برای دیگران قائلید را به گونه ای به آنها نشان داده و از طریق اهدای هدیه عید نوروز به آنها بفهمانید که به یادشان بوده اید و با عشق تحفه ای را برایشان تهیه نموده اید.
هدیه عید نوروز ممکن است به غیر از شخص برای معرفی کسب و کار تجاری خود به مردم باشد یا اینکه به عنوان یک کادو برای منزل شخصی باشد که به دیدن آن می روید.
به طور کلی می توان، خوراکی و شیرینی، آجیل و خشکبار بسته بندی، سوغات محل مسافرت، کارت هدیه بانکی، وسایل الکتریکی و تکنولوژی برای نوجوانان، عطر و اسپری، اکسسوری های زیبا برای دختران کوچک، گل و کارت تبریک و لباس، کتاب و غیره را به عنوان هدیه عید نوروز به دیگران تقدیم نمود.

خلاقیت و ایده در دادن هدیه عید نوروز برای همسر

در کنار تمام این موارد که ذکر شد می توانید کمی خلاقیت چاشنی هدیه خود کرده و با هزینه اندک با چیزهای خرد و کوچک یک هدیه زیبای بزرگ را تقدیم دوستان یا نوه ها و فرزندان خود نمود. برای مثال اگر یک نوجوان در منزل خود دارید یا به جایی می روید که یک فرزند در رده ی سنی نوجوانی با تنوع طلبی خاص این دوره دارند، بهتر است سبدی از انواع هدیه های ارزشمند اما کوچک تهیه کرده و تزیین کنید و به اصطلاح یک پکیج از هدیه های زیبا را به او هدیه دهید.

این تصویر و این خاطره هنگام بررسی سبد هدیه عید نوروز برای همیشه یا حتی مدتی در ذهن او مانده و می توانید بسیار او را خوشحال نمایید.

این بسته می تواند سبد یا جعبه ای تزیین شده با گل و خوراکی و شکلات، همراه عروسک، عطر و خوشبو کننده های بدن، کارت هدیه ، گل سر های کوچک و بدلیجات زیبا باشد. و اگر از لحاظ مالی مشکل ندارید می توانید به عنوان هدیه عید نوروز از کالاهای لوکس مثل طلا و نقره و …. کادو بدهید.
نکته های که نباید در هدیه عید نوروز یا هدیه مناسبتی و روز تولد ، فراموش کنید، خرید متناسب با سن و جنس و میزان نزدیکی یا صمیمیت او با خودتان باشد.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا