نکاتی برای هدیه مناسب عید کریسمس

نکاتی برای هدیه مناسب عید کریسمس

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

فلسفه کادو کریسمس چیست؟

در روز میلاد مسیح، سه مرد فرزانه از شرق با دنبال کردن ستاره بیت لحم به دیدار حضرت تازه به دنیا آمده می‌روند. او را پادشاه یهود خوانده و پرستش خود را اعلام می‌کنند. اما این سه مرد فرزانه هدایایی را به عیسی اعطا می‌کنند که هر یک معنای خاصی دارد.طلا، کندر و مِر (نوعی صمغ درخت) سه هدیه‌ای بودند که به مسیح نوزاد اعطا شد. طلا نشان‌دهنده جایگاه عیسی به عنوان پادشاه یهودیان، کندر نشان‌دهنده الوهیت و هویت وی به عنوان فرزند خدا و مر نشان‌دهنده فناناپذیری حضرت است.

هزاران سال است که سنت هدیه دادن در روز کریسمس بین مسیحیان گرامی داشته می‌شود. هدیه دادن بخش مهمی از این روز فرخنده به حساب می‌آید و جایگاه بالا و ارزش بسیاری در بین اعضای خانواده دارد، به طوری که وقت زیادی صرف خرید کادوها می‌شود.برای برگزاری هر جشن و یا مراسمِ شاد باید مقدماتی آماده کرد البته ما شادی را با جشن های ساده پیشنهاد می کنیم اما مقدمات در واقع هویت جشن را مشخص می‌کنند؛ به طور مثال، ما برای جشن شب چله از آجیل، هندوانه، قرآن و فال حافظ استفاده می‌کنیم و اگر در سفره ای این وسایل وجود داشته باشند می‌گوییم جشن یلدا در راه است. برای برگزاری جشن کریسمس و سال نوی میلادی نیز در هر کدام از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی از نمادهای خاصی استفاده می‌کنند که در کنار درخت کریسمس، تزئینات، کادوهای رنگارنگ و شیرینی های خوشمزه در مجموع عید سال نوی میلادی را تشکیل می‎دهند. در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را با کادوهای مخصوص کریسمس آشنا کنیم.

 کادوهای خوردنی

خرید شکلات‌هایی که بسیار ظریف کادوپیچی شده اند عالی است. اما شما باید پول زیای پس انداز کنید. اگر خوراکی‌های خوشمزه ای در آشپزخانه تان درست می‌کنید. شما حتما تجربه درست کردن مافین، توت فرنگی‌ با پوشش شکلاتی ، شکلات‌های دست ساز و بیسکویت های دست ساز را دارید. اگر می‌دانید کسی که کادو برای او می‌خرید می‌خواهد وزن کم کند، حتما به کالری مواد دقت کنید و برای او چیزی درست کنید که شیرینی کمتری داشته باشد.

Image

گل‌ها را فراموش نکنید

من در مورد دسته گل‌های طبیعی صحبت نمی‌کنم. منظورم گیاهان گلدانی است. سال پیش عمویم یک گلدان ارکیده کوچک برای کادوی کریسمس به من داد. اگر شما می‌خواهید چیز عجیب و غیرمعمول و البته ارزانی برای کریسمس بدهید پیشنهاد می‌کنم دانه بخرید که حتی از گیاه هم ارزانتر است و گیاهان را در خانه رشد دهید. سپس گلدان‌های کوچکی بگیرید حتی می‌توانید آن‌ها را نقاشی کنید و گیاهان را درآنها بگذارید. یکی از دوست داشتنی ترین هدیه ها شمع های کاکتوسی می باشند.

Image

لباس‌های بافتنی

اگر شما اهل خیاطی یا بافتنی هستید، ایده‌های زیادی برای  کادوهای ارزان وجود دارد. من شخصا این نوع کادو را دوست دارم و این خیلی ارزشمند است که برای کسی از کارها و هنرنمایی های خودتان کادو تهیه کنید. خوب  فکر کنید شاید پارچه های بلا استفاده زیادی برای درست کردن کادوی کریسمس یافتید. اگر نبود از فروشگاه‌هایی که پارچه‌های ارزان می‌فروشند، می‌توانید مواد اولیه لازم برای هدیه کریسمس را تهیه کنید.

Image

هدیه کریسمس کوچک

اگر اهل خریدن محصولات زیبا و لوکس باشید به احتمال زیاد آیتم‌های دیگری به عنوان هدیه نیز دریافت می‌کنید. بعضی از چیزهایی که کوچک و ارزان هستند نیز می‌توانند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشند. برای مثال، ممکن است عطر مورعلاقه تان را بخرید و زیورآلاتی به عنوان هدیه بگیرید. حلقه یا گردنبند هدایای دوست داشتنی برای خواهر یا دوست تان باشد.

Image

کادوی مخصوص

کادوهای مخصوص همیشه ایده‌آل هستند. آنها لزوما هدایای نفیسی نیستند. مثلا یک نقاش با استعداد پیدا کنید تا پرتره شخصی که می‌خواهید برای کریسمس سورپرایزش کنید را بکشد. یا ایده‌های دیگری که فقط مختص آن فرد باشد. این ایده‌ها معمولا همیشه موجب سورپرایز شدن طرف مقابل می‌شود.

Image

ماگ و فنجان قهوه

ماگ ها همیشه هدیه های مناسبی برای هر مناسبتی هستند.

Image

کتاب ایده کادو کریسمس

داستان پریان برای بچه‌ها، رمان برای بزرگترها

Image

اکسسوری های منزل

کوسن، کاور کوسن، ساعت دیواری، دکوری‌ها و غیره

Image

عکس خانوادگی

یک قاب عکس زیبا و تصویر زیباتری از خانواده

Image

گوی برفی یا جعبه موزیکال به عنوان گیفت کریسمس

Image

باکس سفارشی

یک سبد یا باکس با کادوهای کوچک و کاربردی

Image

کارت هدیه

یکی از بهترین هدیه‌های ممکن برای هر رده سنی!

Image

آیا زیبایی‌های کریسمس به خانه‌های شما راه پیدا کرده است؟ شما چه هدیه‌ای دیگری پیشنهاد می‌کنید؟ کادو کریسمس چی بخریم؟ لطفا ایده ها و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا