نکاتی برای هدیه ی قبولی دانشگاه

نکاتی برای هدیه ی قبولی دانشگاه

2.4 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
2.4

هدیه قبولی دانشگاه می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی دانشجویان بگذارید دلیل آن هم این است که با توجه به اینکه مجبور با هزینه کمی زندگی خود را اداره کنند. هدیه های مفید می تواند در کیفیت زندگی آنها تفاوت خاصی ایجاد کند مخصوصا اگر وسیله ای باشد که به طور مستمر از آن استفاده می کنند و خود به تنهایی قادر به خرید آن نیستند. پس با توجه به رعایت این نکته دیگر این سوال در ذهن شما پیش نمی آید که کادو چی بخرم؟
در ادامه این مطلب لیستی از هدایایی که می تواند نیاز دانشجویان را برطرف کند را قرار دادیم.

سکه پارسیان و کارت هدیه، هدیه قبولی در دانشگاه

یک زمانی هدیه قبولی در کنکور نیم سکه و ربع سکه بود. یادتان می‌آید؟ الان وضع خیلی عوض شده و کمتر پیش می‌آید از هم چنین انتظاراتی داشته‌باشیم.

اما خب برای بعضی از خانواده‌ها سخت نیست چنین هدیه‌ای را خریداری کنند. شما به عنوان دوست خانوادگی و فامیل می‌توانید برای قبولی کنکوری‌ها سکه پارسیان هدیه ببرید.

به عنوان هدیه قبولی در کنکور کارت هدیه هم هدیه جالبیست چون به این دانش آموز موفق قدرت انتخاب داده‌اید. می‌تواند با پولش هر چه دوست داشت بخرد.

اما پیشنهاد می‌کنم رسم و رسوم قدیمی را بشکنیم هدیه‌ای انتخاب کنیم که یا خاص است و یا واقعا کاربردی و برای یک نوجوان و جوان ۱۸ ساله جذاب.

Image

هدفون هدیه جذاب به ۱۸ ساله ها

علاقه به موسیقی در همه‌ی سال‌ها وجود داشته‌است. در عصر حاضر کودکان و نوجوانان هدفون‌های شخصی خود را می‌خرند. این علاقه تقریبا شبیه به نوعی نیاز شده‌است. برای همین خرید هدفون هدیه‌ایست مطابق با نیازهای امروز‌ه‌ی جوانان.

در خرید هدفون به عنوان هدیه قبولی در دانشگاه به میزان شارژی که این هدفون نگه می‌دارد توجه کنید.

Image

پاور بانک هدیه قبولی دانشگاه

جوانان در سن ۱۸ سالگی و با ورود به دانشگاه مشغولیت‌های بیشتری پیدا می‌کنند.

برای همین ممکن است مدت زمان طولانی خانه نباشند و به پریز برق هم دسترسی نداشته‌باشند. دقیقا لحظه‌ای که استاد حرف مهمی زده، رفته‌اند سرکار و باید با همکارشان تماس بگیرند و … گوشی‌اشان خاموش شود. حالا بیا و درستش کن!!

پاوربانک اما وسیله‌ایست که این مشکل را حل کرده‌است. در هر نقطه‌ای امکان شارژ کردن گوشی وجود دارد. برای همین به عنوان هدیه قبولی در کنکور هدیه‌ای کاربردی است.

Image

پرینتر موبایل هدیه قبولی در کنکور

دیدید یک وقت‌هایی عکسی می‌گیریم که واقعا دوست داریم چاپ کنیم؟

به خصوص نوجوان‌ها و جوان‌ها سال‌های اول دانشگاه برایشان پر از خاطره است.

همیشه هم که نمی‌شود سریع خودت را به آتلیه‌ها برسانی تا عکس را چاپ کنند برای همین پرینتر موبایل درست مثل تابلوی سه بعدی هدیه جالبی برای اکثر جوان‌هاست.

Image

تابلو سه بعدی بهترین هدیه پذیرش در دانشگاه

حالا که صحبت از پرینتر موبایل شد یک هدیه خارق العاده به ذهنم رسید. تابلوی سه بعدی به عنوان هدیه تولد و هدیه قبولی در کنکور کاربرد دارد.

گفتیم نوجوانان و جوانان در این سنین علاقه‌ی بیشتری به عکس نشان می‌دهند. کلا علاقه به ثبت لحظات در نسل امروزی بیشتر است.

ولی اغلب خاطرات خوش درگوشی‌ها مدفون می‌شوند، اما شما می‌توانید سه نمونه از بهترین عکس‌های او را از شخص خودش گرفته و برای سفارش تابلوی سه بعدی استفاده کنید! دیگر از این بهتر؟!

Image

گوشی هدیه کاربردی به نوجوانان

خیلی از خانواده‌ها قول خرید گوشی نو را به عنوان هدیه قبولی فرزندشان در دانشگاه می‌دهند. واقعا هم این هدیه به عنوان هدیه قبولی در کنکور هدیه ارزشمندیست.

فقط یک وقت‌هایی یادمان می‌رود که تنها راه موفقیت درس نیست و ممکن است فرزندمان در کنکور موفق نشده‌باشد اما بتواند با گوشی و لپ تاپ جدید علمی را یاد بگیرد.

Image

دوربین فوجی هدیه به عنوان جایزه کنکور

دوربین‌های فوجی دوربین‌هایی کوچک و دستی‌اند که درست همان لحظه که عکس می‌گیری می‌توانی اقدام به چاپ کنی.

دوربین فوجی هم در بین جوان‌ها به ویژه دخترها طرفداران خیلی زیادی دارن

Image

لیوان با طرح مورد علاقه هدیه به جوانان

لیوان‌های سه بعدی با طرح مورد علاقه هدیه‌ای شخصی سازی شده برای نوجوان اند. من همیشه خرید لیوان را به عنوان هدیه پیشنهاد می‌کنم اما این لیوان‌ها هدیه‌ای صمیمانه‌تر و جذاب‌تر هم هستند.

Image

دستبند با سنگ ماه تولد هدیه قبولی در دانشگاه

برای خیلی از جوان‌های هجده ساله ماه تولد احترام و قداست عجیبی دارد. دستبند با سنگ ماه تولد برای این دسته از جوان‌ها یعنی باور به داشتن زندگی با خوش شانسی‌های بیشتر.

Image

 عطر و ادکلن، بادی اسپلش هدیه برای قبولی در کنکور

به عنوان هدیه قبولی کنکور عطرها پیشنهاد خوبی هستند. این نوجوان عزیز به زودی قرار است دانشجو شود و چه بهتر که همیشه با  بوی خوش سر کلاس‌هایش حاضر باشد، نه؟

با خرید عطری خوش بو می‌توانید تا همیشه نام خود را در ذهن این دوست عزیز ماندگار کنید. هرچند شاید خرید عطر به آسانی جاشمعی و تابلوی سه بعدی نباشد چون هر کس سلیقه‌ی عطر مخصوص به خودش را دارد.

Image

کیف لوازم آرایش و یا کیف دستی هدیه کاربردی برای قبولی در دانشگاه

اکثر دخترها و اغلب پسرها در دانشگاه کیف دست می‌گیرند. کیف‌های دانشجویی هم شکل و شمایلشان با کیف‌های معمولی فرق دارد.

مثلا دو سه سال قبل کیف‌های خیلی بزرگ برای دخترها ترند شده‌بود.

اگر بتوانید کیفی خوب و باکیفیت برای دانشجویی او تهیه کنید قطعا به کار او خواهدآمد.

Image

ساعت سه بعدی هدیه قبولی در کنکور

ساعت سه بعدی یکی از جذاب‌ترین هدیه‌هاییست که می‌شود بعد از قبولی در کنکور به کسی بدهید. یادتان است که قدیمی‌ها برای تولدها و مناسبت‌ها هدیه‌های عجیب و غریبی مثل ظرف و ظروف می‌بردند؟

آن‌ها در واقع می‌خواستند هدیه‌ای کاربردی بخرند که به درد آینده می‌خورد. ساعت سه بعدی با وجود این که جوان پسند است اما در عین حال تمام سنین از این هدیه لذت می‌برند.

Image

با هم هدایای  قبولی در کنکور را بررسی کردیم. امیدوارم از مطلب راضی بوده‌باشید. ما در پاپیون عاشق اینیم که همیشه همه هدیه‌های خوب بگیرند و خوشحال باشند.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا