برای روز معلم چه هدیه ای بدهیم؟

برای روز معلم چه هدیه ای بدهیم؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

 

دوازده اردیبهشت به نام روز معلم نامگذاری شده و همه ما دوست داریم در این روز به پاس قدردانی از زحمات معلم ها ی خود هدیه ایی تقدیم کنیم تا با گذشت سالها آنها با دیدن هدیه مان به یاد ما افتند و یادمان در ذهنشان جاودانه گردد. در این مطلب لیستی از بهترین هدایای روز معلم برایتان تهیه کردیم.  

 

قرآن یا مفاتیح

هدیه قرآن و مفاتیح می تواند بهترین هدیه برای روز معلم و تشکر از او باشد زیرا این هدیه تا سالها نزد معلم خواهدماند و او با خواندن آن به یاد دانش آموز خود خواهد افتاد و برای خوشبختی اش دعا می کند.

Image

ست روان نویس و خودکار

این هدیه میتواند برای یک معلم هدیه ارزشمند و مناسبی باشد . شما می توانید انواع ست روان نویس و خودکار را در بازار بیابید و برای روز معلم با هر توان مالی که دارید بخرید و خاطرتان را با این هدیه در ذهن او ماندگار سازید.

Image

پاوربانک

بسیاری از معل��ین جوان به لوازم دیجیتال علاقه مند هستند. پاور بانک بعنوان هدیه روز معلم هدیه ای متفاوت است.

Image

ظروف میناکاری

اگر می خواهید برای معلم اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.

Image

اشیاء دکوری

زیباترین هدیه برای روز معلم که مورد پسند اکثر معلم هاست یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری است ، شما هم می توانید این هدایا را کادو ببرید و معلم خود را خوشحال کنید.

 

Image

Image

یک جعبه شیرینی یا شکلات

یک هدیه خوب و خوشمزه برای معلم زحمت کش و مهربان شما می تواند یک جعبه شیرینییا شکلات با تزئینات زیبا و یا یک کیک کوچک که جمله زیبایی درباره قدر دانی روی آن نوشته شده است باشد

Image

کیف پول یا کیف موبایل

یک هدیه مناسب و مورد نیاز برای همه افراد کیف پول یا کیف موبایل است . شما می توانید برای روز معلم نیز این لوازم را تهیه کنید و یا یک کیف دستی کوچکی به معلم خود هدیه کنید او را خوشحال کند.

Image

انواع کتاب های شعر و رمان

اکثر معلم ها کتاب را به عنوان هدیه گرفتن می پسندند . شما می توانید برای روز معلم کتاب های شعر شاعران بزرگی مانند حافظ ، سعدی ،مولانا و... و یا کتاب اشعار نو مانند اشعارسهراب سپهری و فریدون مشیری و فروغ فرخزاد و... و یا کتاب های رمان نویسان بزرگی را به آنها هدیه دهید . این کتابها بی شک برای معلمتان گرانبها خواهد بود و در خاطر او خواهد ماند.

Image

عطر

عطرها هدیه مناسبی برای اکثر افراد هستند ، عطر ها بوهای بسیار متنوع و بسته بندی شکیلی دارند اگر می خواهید به معلمتان هدیه کوچکی بدهید ما به شما عطر را پیشنهاد می کنیم زیرا مطابق هر سلیقه ای است تا همیشه با شنیدن بوی عطری که برایش خریدید یاد شما بیفتد

Image

تابلو

این روزها به مناسبت روز معلم تابلوهای زیبایی در بازار وجود دارد که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است .این کادو می تواند برای روز معلم زیبا و به یاد ماندنی باشد.

Image

امید است این مطلب در راهنمایی برای خرید هدیه برای معلمان زحمتکشمان مفید بوده و بتوانیم بخشی از زحمات بی دریغشان را جبران کنیم.

 

 

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا