برای روز پرستار چه هدیه ای بدهیم؟

برای روز پرستار چه هدیه ای بدهیم؟

3.3 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
3.3

 .با نزدیک شدن به روز پرستار ممکن است بخواهید برای پرستارهایی که می شناسید هدیه بخرید تا روز پرستار را به آن ها تبریک بگویید. چند ایده برای کادو روز پرستار به شما معرفی می کنیم که متناسب با شغل پرستارها انتخاب شده است و برای آن ها کاربردی است. پرستارها در شیفت شب مجبورند بیدار بمانند، مدت زیادی ممکن است ایستاده کار کنند، وقت زیادی برای ورزش کردن نداشته باشند و مشکلات دیگری در هنگام کار برای آن ها به وجود خواهد آمد. بنابراین اگر به دنبال کادوی مناسب برای روز پرستار هستید چند .کادو روز پرستار به شما معرفی خواهیم کرد که واقعا به درد آن ها می خورد.

Image

جوراب فشرده سازی (جوراب واریس)

جوراب‌های فشرده‌سازی یا جوراب واریس یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید برای روز پرستار تهیه کنید. ی و ممکن است دچار مشکلات واریسی شوند. اگر به دنبال یک هدیه کاربردی برای روز پرستار هستید جوراب فشرده سازی یا جوراب واریس یک انتخاب خوب است چرا که به خوبی از پاهای آنها در ایستادن های طولانی مدت حمایت می کند.

Image

ماساژور دستی

پرستاران افراد پر شمغله ای هستند و شاید وقت کافی برای استراحت نداشته باشند. یک ماساژور دستی یک هدیه کاربردی برای پرستار مرد یا زن است که می توانند از فرصت های بیکاری خود استفاده کنند و از این ماساژور برای تسکین گرفتگی ها، تنش ، اسپاسم و درد استفاده کنند. ماساژور دستی می تواند برای انواع مختلف ماساژ از جمله ماساژ بافت های عمیق روی گردن ، پشت ، دست و صورت استفاده شود.

Image

ماگ مخصوص پرستار

یکی دیگر از هدیه های مناسب روز پرستار ماگ است (ماگ یا شمان لیوان های سرامیکی جدید نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه است که دارای روکش های مختلفتی از جمله سرامیک و … می باشد که در نگهداری نوشیدنی ها بسیار عالی عمل می کند) شما می توانید سفارش ساخت یک ماگ همراه با اسم بدهید. پرستار ها می توانند برای رفع بیخوابی و سرحال شدن انواع دمنوش و چای را در این ماگ ها بنوشند و لیوان آن ها با بقیه متفاوت باشد.

Image

پتو نانو برای روز پرستار

پتو های نانو که در بازار موجود است بسیار سبک و درعین حال گرم و راحت هستند و در شب هایی که پرستارها شیفت بود و مجبور هستند بیدار بمانند بسیار به دردشان خواهد خورد. پس از پتو نیز می توانید به عنوان یک کادو خوب برای روز پرستار استفاده کنید. پرستارها در محیط بیمارستان در صورتی که سردشان شود یک پتوی گرم و سبک واقعا خوشحال کننده است.

Image

شمع

روشن کردن شمع با رایحه ای آرام بخش راهی عالی برای رفع استرس پس از یک روز کاری سخت در محیط های درمانی است. نور شمع فوق العاده آرامش بخش است. منظور ما شمع های دم دستی و عادی نیست! شما می توانید از یک شمع عطرآگین و زیبا به عنوان هدیه روز پرستار استفاده کنید تا نشان دهید که به آرامش پرستار مرد یا زن خود چقدر اهمیت می دهید.

Image
 

 ظرف غذاخوری

پرستارها هرچه ظرف غذا داشته باشند باز هم این ظرفهای کاربردی را دوست دارند و می خواهند که در همه نوع و اندازه از آنها داشته باشند. ظروف غذاخوری نیز ایده های خوبی برای کادو روز پرستار هستند و فرقی نمی کند شخص مورد نظر شما دانشجوی پرستاری باشد یا به شغل پرستاری مشغول باشد و مرد باشد یا زن. یک ظرف غذا قطعا به درد می خورد. یک ظرف غذا باکیفیت می تواند غذا را گرم تر نگه دارد و حمل و نقل و گرم کردن غذا را راحت تر کند.

Image

کیف پرستار

پرستاران وسایل زیادی را بین محل کار و خانه حمل می کنند. داشتن همه چیزهایی که بیشتر از همه به آنها نیاز دارند در یک کیف منظم و دستی زندگی آنها را بسیار آسان تر می کند! خری یک کیف سبک، شیک اما بادوام دارای چندین جیب برای هر چیزی است که یک پرستار ممکن است در طول شیفت کاری شلوغ خود به آن نیاز داشته باشد.

Image

امید است با تقدیر و حمایت از مدافعان سلامت قدردان زحمات فراوان آنها باشیم.

 

 

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا