هدایای مناسب برای روز مهندس

هدایای مناسب برای روز مهندس

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

روز پنجم اسفند  همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید، یک مهندس به عنوان نزدیکترین و عزیزترین فرد در کنار خود دارید. یا شاید شما، با یکی از آن‌ها همکار هستید، پس می‌خواهید مطمئن شوید هدیه‌‌ای که به عنوان هدیه روز مهندس انتخاب می‌کنید با ذهن کنجکاو و منطقی او سازگاری بیشتری داشته باشد.

در پاپیون لیستی از بهتری هدایا برای روز مهندس را برایتان تهیه کرده ایم.

ساعت رومیزی

مهندسین معمولا ذهن مشغولی دارند و در حین کار گذر زمان را حس نمی کنند. گاهی ممکن است ساعت ها درگیر کار شوند و از موضوعات مختلف زندگی دور شوند. وجود ساعت رومیزی علاوه بر زیبایی میز کارشان٬ گذر زمان را نیز به آن ها یادآوری می کند. پس ساعت رومیزی نیز هدیه ای مناسب برای یک مهندس است.

Image

کوله پشتی

در صورتی که با مهندس کامپیوتر طرف هستید یا مهندسی که وسایل زیادی از جمله لپ ��اپ دارد وجود یک کوله پشتی هدیه ای خاص و پر مصرف است. پس وقت را از دست ندهید و یک کوله پشتی خوب برای وی تهیه کنید.

Image

تقویم

تقویم نیز هدیه ای است که می تواند زینت بخش میز مهندسان باشد و در روزمره از آن استفاده کنند. علاوه بر این هدیه ای ارزان است و می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید تقویم را نیز جزو کادو برای مهندس در نظر بگیرید.

Image

Image

Image

مجسمه

مهندسان به دلیل مشغله از وجود مجسمه روی میز کار خود لذت می برند و نگاه کردن به این مجسمه ها باعث استراحت کوتاهی به ذهن و مغز آن ها می شود. پس آن ها را از داشتن یک مجسمه هیجان انگیز کوچک روی میز کارشان محروم نکنید.

 

Image

ماگ

مهندسان امروزه ساعات زیادی را پشت سیستم یا میز کار خود می گذرانند و نوشیدن چای یا قهوه در طول این زمان برایشان بسیار لذت بخش است. پس یک ماگ زیبا با طرح مهندس می تواند هدیه پر مصرف و جذابی برای آن ها باشد.

Image

جا کلیدی

جا کلیدی هدیه ای است که می توانید به عنوان کادو به هر دختر یا پسر مهندسی بدهید و مطمئن باشید که همیشه از آن استفاده می کند و آن را به همراه دارد. 

                                   

Image
                                                                      

پازل سه بعدی

پازل سه بعدی یک پیشنهاد فوق العاده برای افرادی است که دوست دارند اوقات فراغت خود را به ساخت  بازی های جذاب مانند پازل بپردازند. این پازل های با جنس فلزی استحکام بالایی داشته و شما می توانید بعد از کامل نمودن آن ، خانه یا محل کارتان را تزیین کنید.

Image
 
Image

پایه نگهدارنده گوشی 

پایه نگهدارنده گوشی یکی از مواردی است که هر مهندسی، به آن نیاز پیدا می‌کند. برای اینکه بتوانید کارهایتان را سریع تر و راحت تر انجام بدهید این هولدر به کار شما می‌آید.

Image

تخته وایت برد

تخته وایت برد، یک هدیه عالی برای مهندسین وبرنامه‌نویسانی است که می‌خواهند آنچه که به یکباره، به ذهنشان خطور می‌کند، در جایی ثبت کنند. شما معمولا وقتی می‌خواهید  یک معادله را یادداشت کنید یا زمانیکه برای انجام پروژه نیاز به برنامه ریزی دارید، وجود تخته به شما کمک خواهد کرد. این تخته‌ها قابل حمل بوده و شما می‌توانید بر روی دیوار اتاق یا محل کارتان نصب کنید.

Image

سخن آخر

اگر شما برای خرید هدیه روز مهندس به ایده های جدید و متفاوت فکر می کنید حتما یک مورد از گزینه های ذکر شده در این مطلب را انتخاب کنید. معمولا مهندسین طرز فکرشان با بقیه فرق می کند. شما با این انتخاب ها می توانید او را قدردان خود کنید.

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا