نکات مهم درباره هدیه شب یلدا

نکات مهم درباره هدیه شب یلدا

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

شب یلدا به ما یادآوری می‌کند که بیشتر قدر اعضای خانواده و دوستان خود را بدانیم.اگر شما برای ابراز علاقه تصمیم دارید با هدیه شب یلدا عزیزانتان را خوشحال کنید در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدایا برای شب یلدا

در این متن می خواهیم شما را با سنت هدیه دادن در این شب با تم های خاص و به یاد ماندنی آشنا کنیم.

هدایای خوراکی

شب یلداست و خوردنی هایش! میوه‌هایی مثل انار و هندوانه و انواع آجیل و تنقلات مختلف مثل بادام، پسته، فندق، نخود و غیره جز جدایی ناپذیر شب یلدا هستند. بدیهی است که هدایای با این محوریت اگر در بسته بندی و قالبی جذاب به مخاطبانتان هدیه شود باعث خوشحالی و رضایت او خواهد شد و شما را مدتها با این نوع هدیه خوشمزه و خلاقانه به یاد خواهد آورد. 

Image

 

دیوان حافظ و شاهنامه

شب یلدا بهانه مناسبی است تا دو تا از گران‌بهاترین کتاب‌های عرصه فرهنگ و ادب فارسی را به نزدیکان و آشنایان خود هدیه دهیم تا نه تنها به ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی عمیق‌تر با ادب و فرهنگ اصیل و ممتاز ایرانی شویم همچنین با کاربرد و استفاده از آنها در مراسم شب یل��ا شبی به یاد ماندنی برای خود و آشنایانمان خلق کنیم.

 

Image

هدایای تزیینی و دکوری

هدایای مثل جا‌شمعی، کوزه‌های سفالی، سفره‌های قلمکار و ترمه وسایر محصولات ازین دست اگر با رنگ و نمادی از شب یلدا همراه باشند به هدیه‌ای ایده‌آل برای تقدیم به نزدیکان بدل می‌شود. و زیبایی چشم‌نواز دائمی به منازل و محل کار همکاران و نزدیکانتان هدیه می‌کند.

تصور کنید هدیه‌ای که در این شب قصد تقدیم آن را دارید متناسب با تم یلدا و به رنگ‌های قرمز و یا سبز باشد تصور کنید چه پیشکش خاصی برای مخاطبتان خواهد بود. نکته‌ای که باید در نظر داشت اینست که این دست از هدایا را حتما با طراحی اصیل ایرانی و با نمادها و رنگ‌های شب یلدا تهیه کنید تا هدیه یلدایتان را جلوه‌ی بهتری پیدا کند.

Image

Image

 

اما شاید جداب ترین هدایای شب یلدا هدایای مخصوص افراد خانواده است. آقایان به عنوان سرپرست خانواده وظیفه ی سنگینی را بر عهده دارند. پس هدیه دادن به آنها میتواند قوت قلب و تقدیری برای آنها باشد.

هدیه شب یلدا برای آقایان

گلچینی از هدایای مخصوص آقایان را برایتان شرح میدهیم.

کروات

کراوات یک اکسسوری مردانه بسیار شیک و ماندگار است که آقایان از آن در مراسم رسمی، ملاقات های اجتماعی و شغلی، مناسبت های اجتماعی مانند عروسی و مراسمی شبیه به آن استفاده فراوانی می کنند. کراوات قابلیت ها و مزایای زیادی برای افراد فراهم می کند، تیپ رسمی آنها را کامل می کند، به آنها نظم و ترتیب، کلاس و اعتبار می بخشد.

Image

عینک آفتابی مردانه

یکی از گزینه ها برای کادو شب یلدا به مردها عینک آفتابی است. عینک آفتابی همیشه یک گزینه عالی و مقرون بصرفه و در عین حال شیک است.اگر به همسر خود عینک آفتابی هدیه بدهید شک نکنید که او بیش از هر عینک دیگر از عینکی که کادو گرفته استفاده خواهد کرد.

Image

عطر

عطر به عنوان کادو شب یلدا برای شوهر یک وسیله بسیار به یاد ماندنی، پر کاربرد و خاص است که هر روزه در موقعیت های مختلف کاربرد دارد. حس بویایی و عطرهای خوشبو که با قسمت مربوط به خاطرات مغز ارتباط عمیقی برقرار می کند، از جمله هدایای بسیار ماندگار، خاطره انگیز و به یاد ماندنی محسوب می شوند.

Image

فندک

فندک استفاده های مختلفی دارد و صرفا مختص افرادی که سیگار می کشند، نیست. استفاده از فندک های با کیفیت و اصیل به خصوص در هنگام سفر و زمان بارگذاری آتش از کاربردی ترین وسایل و اکسسوری های مردانه به حساب می آیند.از طرف دیگر برای افرادی که سیگار می کشند نیز وجود یک فندک اورجینال و با کیفیت یک مزیت و کلاس بالا به حساب می آید.

Image
 

هدفون 

هدفون ها نیز یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای کادو شب یلدا برای شوهر شما به حساب می آیند. این وسیله کاربردی در هنگامی که شوهر شما قصد دارد به موزیک گوش دهد، در هنگام ورزش، روی تردمیل و پیاده روی بهترین وسیله ممکن است و از این رو یک هدیه ارزنده و کاربردی تلقی می شود.

Image

خانم ها به عنوان چراغ خانه و خانواده همواره به محبت و توجه نیاز دارند. پس هدیه دادن به آنها میتواند بسیار در روحیه ی آنها تاثیرگذار باشد.پ

انواع کادو شب یلدا به خانم ها

زیورآلات طلا با طرح یلدا میتواند بسیار برای خانم ها جذاب باشد.برای مثال میتوان به گردنبند ،گوشواره و دستبند هایطلایی  که شبیه میوه هایی مثل انار درآمده اند اشاره کرد.

Image
 

                                                                                       

    گردن بند طلا طرح انار             

 

         

Image

 

گوشواره طلا طرح انار                 

 

Image

 

                             دستبند با طرح دانه های یاقوت

 

همچنین هدیه هایی از جمله ساعت و دوربین عکاسی فازغ از جنسیت میتواند هدیه ی جذابی برای هر زمان از جمله شب یلدا باشد.

 

Image

ساعت کلاسیک       

    

Image

دوربین عکاسی      

 

 

 

شب یلداست و خوردنی هایش! میوه‌ها

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا