چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب کارها اهمیت دارند؟

چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب کارها اهمیت دارند؟

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

هر کسب و کاری برای جذب مشتریان بالقوه، نیاز به اقلام تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی دارد. این یک قاعده کلی است که هر فردی که وارد دنیای کسب و کار می شود، باید بدان آگاه باشد تا بتواند به جایگاه و موقعیت منحصر بفردی در بازار دست یابد. استفاده از هدایای تبلیغاتی، یک شیوه بازاریابی است که هزینه بسیار پایینی برای صاحبان کسب و کار دارد و می توان به وسیله آن مشتریان جدیدی را جذب کرد. شما می توانید اقلام کم هزینه و موثری را که توجه مردم را به خودشان جلب می کنند، پیدا کنید و به وسیله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جدیدی را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

ما در این مقاله به چرایی اهمیت هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف می پردازیم.

هدایای تبلیغاتی درواقع باعث می شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببینند و شما را به واسطه این اقلام به خوبی به یاد بیاورند. فرض کنید که یکی از این هدایای تبلیغاتی، یک فلش سفارشی باشد که نام و لوگوی برند شما و نیز اطلاعات تماس بر روی آن درج شده است. هنگامی که این فلش را به مشتریان داده و آن ها از فلش استفاده می کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعی شده و نام برند شما را به یاد خواهند داشت. همیشه سعی کنید که بخشی از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نیز هدف نهایی خود را به یاد داشته باشید و کارهایتان را در جهت برآورده سازی آن اهداف انجام دهید. فرض کنیم که شما یک کسب و کار مرتبط با تکنولوژی دارید. در این صورت، اقلامی مانند فلش سفارشی، گزینه ای بسیار عالی برای کسب و کارتان خواهد بود.

شما باید هدیه تبلیغاتی مفید و زیرکانه ای به مشتریان بالقوه ارائه دهید که همیشه از آن استفاده کنند، اما این فکر نیز در ذهنشان تداعی نشود که شما قصد دارید که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحمیل کنید. صاحبان کسب و کارهای مختلف باید به سختی تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه ای برای خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشای تبلیغات تلویزیونی یا دیدن یک تبلیغات در اتوبان در حین رانندگی.

شما چه کسب و کار کوچکی داشته باشید و چه صاحب کسب و کار بزرگی باشید، وقتی هدیه تبلیغاتی مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نیز بر روی آن ها درج شده، به مردم ارائه دهید، می توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. این اقلام را در رویدادهای ویژه یا نمایشگاه ها و کنفرانس هایی که در آن حضور دارید، به عنوان هدیه به مردم بدهید. برای اینکه بتوانید اقلام را در اختیار مردم قرار بدهید، فرصت ها بی شمارند و مناسبت های مختلفی نیز در این زمینه وجود دارد.

چرا باید هدایای تبلیغاتی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

زیرا این اقلام مانند کارت ویزیت های تجاری مفید است و کارکرد مناسبی دارد. دوران کارت ویزیت های تجاری به سر نیامده، اما مسئله اصلی که این روزها با آن سر و کار داریم، این است که تعداد کارت ویزیت ها در دنیای پیرامون ما، واقعا زیاد است. آیا اتفاق افتاده که اخیرا به کیف خود نگاهی بیندازید و کارت ویزیتی در آن مشاهده نکنید؟ آیا واقعا از همه آن ها استفاده می کنید؟ این دقیقا همان دلیلی است که ما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند فلش های سفارشی ارائه می دهیم و با اطمینان اعلام می کنیم که این اقلام، جایگزین های بسیار خوبی برای کارت ویزیت ها هستند. شما با درج نام و لوگوی کمپانی (و حتی اطلاعات تماس) بر روی این اقلام، به جای اینکه به خود زحمت تهیه کارت ویزیت بدهید و تنها یک کارت ویزیت دیگر به کیف پول مردم اضافه کنید، می توانید با روشی جدید و ویژه به مشتریان بالقوه جدیدی دست یابید.

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی باعث می شود که نام کسب و کار شما بیشتر دیده شود.

هدیه ای که در اختیار مردم می گذارید و می دانید که قرار است از آن استفاده مفیدی شود، باعث می شود که مشتریان بالقوه تان به یاد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتی که مردم اقلامی مانند پیراهن، لیوان، فلش و… را از شما دریافت می کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعی می شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با دیگران صحبت کنند و یا اینکه وقتی از آن ها استفاده می کنند، باقی افراد این اقلام را ببینند؛ بنابراین این مسئله باعث می شود که برند شما بیشتر و بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

هدیه تبلیغاتی باعث شناخت برند می شود.

آیا می دانید که آرم لوگوی نایکی (swoosh) دنیای کسب و کار این کمپانی را کاملا زیر و رو کرد؟ در سرتاسر دنیا این لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را می دانند و هر مرتبه که آن را در هرجای دنیا می بینند، متوجه می شوند که لوگو متعلق به کدام کمپانی معروف است. آیا شما نیز دوست ددارید که کسب و کارتان به چنین مرحله ای از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوی خود را بر روی اقلامی درج کنید که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را می بینند. این کار به شما در رسیدن به چنین هدفی، کمک می کند. شما با یک سرمایه گذاری کم هزینه می توانید هدایای تبلیغاتی تهیه کرده و در اختیار مشتریان بالقوه تان قرار دهید. این کار باعث فروش بیشترتان نیز می شود. حتی اگر این هدیه تبلیغاتی باعث نشود که مردم سریعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خرید کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زیرا مطمئن باشید، روزی می رسد که مردم هدیه تبلیغاتی را که به آن ها داده اید، دوباره می بینند و آن وقت تصمیم به خرید از شما گرفته و همین باعث افزایش فروش شما می شود. این همان هدف نهایی هر کسب و کاری است.

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا