گزارش حضور شرکت پاپیون در نمایشگاه فارمکس

گزارش حضور شرکت پاپیون در نمایشگاه فارمکس

شرکت هدایای خلاق پایپون حضوری فعال در نمایشگاه فارمکس 1402 داشت.

5.0 امتیاز
رتبه بندی این مطلب:
5.0

پنجمین نمایشگاه فارمکس ۱۴۰۲ خاورمیانه از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه در مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران‌مال تهران برگزار شد. نمایشگاه فارمکس 1402 شاهد حضور بزرگترین شرکتهای داروسازی و پزشکی کشور بود و توانست چهره‌های اصلی این صنعت را گرد هم آورد و پتانسیل تجاری بیشتری را در این زمینه نشان دهد و از گسترش شرکت های داخلی حمایت کند. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی شیمیایی و بسته بندی دارویی، اعضای محترم تشکل‌های حوزه سلامت، خانواده بزرگ داروسازی کشور، مدیران محترم وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت، اهالی رسانه، هیات های تجاری  و ۵۳۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کردند.

طبق آمار برگزارکنندگان، بیش از ۴۲ هزار بازدید کننده از نمایشگاه دیدن کردند و ۷۰۰۰ نفر در دوره ها و کارگاههای آموزشی آن مشارکت نمودند. 

شرکت هدایای سازمانی پاپیون نیز در این نمایشگاه حضور داشت تا بتواند ضمن معرفی خدمات خود به فعالیت کنندگان صنعت داروسازی و پزشکی کشور، برنامه های خود در زمینه مشاوره، طراحی و تولید هدایای خلاقانه را گسترش دهد. مجری نمایشگاه شرکت آلند در نظر داشت که در طول نمایشگاه هدایای خاصی به بازدیدکنندگان خاص بدهد که طراحی و تولید این هدایا بر عهده شرکت پاپیون گذاشته شده بود. گروه پاپیون افتخار دار�� که این هدایا را به بهترین نحو و با زیباترین شکل تولید نموده و در اختیار شرکت آلند قرار داد و مجری نمایشگاه رضایت فوق العاده خود را از این هدایا ابراز داشت. 
استقبال بسیار عالی شرکت کنندگان در این نمایشگاه از غرفه پاپیون نشانگر آن بود که این صنعت نیاز فراوانی به یک شرکت خلاق در زمینه طراحی و تولید هدایا دارد که بتواند با ایده هایی نو، هدایای خاص سازمانی را به شرکتهای دارویی ارائه کند. ابراز علاقه بازدیدکنندگان غرفه پاپیون از محصولات و نمونه کارهای این شرکت، انگیزه جدیدی به تیم پاپیون داد تا بیش از گذشته همراه فعالین صنعت دارویی کشور باشد.

 

نوشتن یک نظر

(با درج نظر در سایت شما شرایط و قوانین سایت را خوانده و موافقت کرده‌اید.)
  • بازگشت به بالا